Eerste feedbackgesprek en vervolgstappen

‘It’s oh so quiet…’ Een van de redenen waarom ik hier nog maar weinig blog is dat ik met andere dingen bezig ben. Daarover blog ik elders maar af en toe is het handig om het hier ook te plaatsen.

Danielle and the MLI...

En toen was er een maand voorbij sinds de laatste blogpost… In die blogpost schreef ik over een verhelderend gesprek en dat er een keuze gemaakt was in onderwerp. Ik zou eindelijk starten met schrijven (in het Engels) van een probleemstelling en deze zou direct na de Carnavalsvakantie besproken worden. Helaas zorgde de griep ervoor dat ik niet zoveel kon inleveren als ik vooraf had gehoopt maar het begin was er. Daarna was de griep bij Desirée de oorzaak dat ons eerste feedbackgesprek verplaatst werd. Naar vandaag!

Misschien maar goed ook want vorige week werd ik door een gesprek op mijn werk getriggerd om nog eens in mijn ‘promotie-schriftje’ terug te bladeren naar het gesprek dat ik in september had met Desirée en haar collega Kim. Daarin kwam ‘Constructive Allignment’ van Biggs ter sprake waarin ‘learning outcomes’ (wat moet de student kennen/kunnen?), ‘learning activities’ (wat wordt aan studenten aan…

View original post 338 woorden meer

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s