Derde prijs bij de conferentie 10x beter (en een doorstart voor dit blog)

Yoooohoooooo! Een derde prijs die maakt dat ik me een winnaar voel :-)

Danielle and the MLI... And beyond

lefSuper trots! Ik heb, met mijn onderzoek naar Flipping the Classroom, de 3e prijs gewonnen bij de MLI/MLE/SEN onderzoeksprijs 2017. Nu twee dikke bossen bloemen, € 200 euro en eeuwige roem rijker! En mede dankzij dit onderzoek ligt er al een nieuwe uitdaging klaar, voor na de zomervakantie. Met hetzelfde lef waarmee ik de MLI ben begonnen, ga ik ook maar eens kijken of het schrijven van een onderzoeksvoorstel voor een promotie mij ligt.

Dit was het berichtje dat ik gisteren op Facebook plaatste. Op LinkedIn staat een aangepaste versie omdat ik daar ook nog graag de 1e en 2e prijs winnaars wilden feliciteren. Maar mijn gevoel is na een dag nog steeds hetzelfde, trots en blij!

En wat betreft die nieuwe uitdaging in alinea 1… Dit lijkt me een perfect moment om met dit blog weer een doorstart te maken. Dus heb ik iets toegevoegd in de titel en…

View original post 53 woorden meer