Vakantie, verhuizen en hardlopen (30 t/m 32)

fokke en sukke

Zo, dat waren drie afwisselende weken! Na de laatste update zijn we 10 dagen op vakantie gegaan en hebben we rondgereisd door Engeland en Wales, stukjes dan hè want in 10 dagen kun je niet alles zien (maar wel hele mooie dingen, waaronder Stonehenge, zie voor een kleine compilatie inclusief Stonehenge de foto hieronder). Beiden hebben we niet gelopen op vakantie, in de zin van hardlopen. Wel heel veel geslenterd en in Wales in Brecon Beacons National Park twee mooie wandelingen gemaakt, onder andere naar de hoogste (relatief) bergtop van Zuid-Wales, de Pen Y Fan. Flinke steile klim maar technisch gezien totaal niet moeilijk. IMG_1915
Bij terugkomst even twee dagen bijkomen en toen kregen we de sleutel van ons nieuwe huisje. We zijn verhuisd naar de buren :-) Een appartement dat twee keer zo groot is als ons oude en twee verdiepingen telt. Dat laatste zorgde ervoor dat ik ook tijdens de verhuizing niet gelopen heb. Want poetsen, kratjes tillen en trap op- en aflopen is ook sporten. En dat klopte ook toen ik vorige week op de weegschaal ging staan, niets bijgekomen ondanks veel snoepen en junk food de afgelopen weken!
marathonNu is de rust weer wat wedergekeerd en heb ik de draad weer opgepakt, mede omdat ik nu nog veel tijd heb vanwege vakantie. De afgelopen week liep ik op maandag en donderdag en trainde ik in de sportschool op dinsdag. Het voornemen is om zondag ook nog een rondje te gaan lopen zodat deze week weer eens vier trainingen telt, dat was alweer een tijdje geleden.

En ondanks dat ik niet van plan om ooit nog eens marathon te lopen…  Op het moment dat de marathon medailles bij de verhuizing tevoorschijn kwamen moest ik eraan denken dat er toch wellicht, ooit, een vierde bij gaat komen. Maar ik beloof niets :-)

