Update hardlopen enzo (23 t/m 29)

FullSizeRender (00C)Een paar weken geleden jubelde ik dat ik weer aan het hardlopen was, dankzij een cortisone spuit in mijn voet. Inmiddels zit het ‘in 6 weken 30 minuten hardlopen’ schema er op en heb ik ook de controle-afspraak bij de orthopeed achter de rug. En nog steeds pijnvrij hè mensen, ongelooflijk maar waar.

Het goede nieuws is dan ook dat ik weer lekker aan het hobbelen ben geslagen, vanochtend liep ik nog 5,5 km zonder pijn op nieuwe schoenen (want dat moest van de orthopeed en dan doe dat ik braaf :-) Het slechte nieuws is, dat op het moment dat de klachten terugkomen, ik echt onder het mes moet om of die zenuwknoop weg te laten halen of voor een hallux valgus operatie. Dat laatste is geen pretje heb ik me laten vertellen en ik hoop daarom dat ik nergens meer last van krijg.

Een nieuw doel heb ik dus nog niet, als ik voorlopig pijnvrij mijn 5 km rondjes kan afwerken hoor je mij niet klagen. Het is op dit moment voor een slechtweer loper zoals ik ben, tenslotte ook geen weer om langer dan 30-35 minuten onderweg te zijn :-)

