Geslaagd!

Geslaagd!

Danielle and the MLI... And beyond

blogGisteren kreeg ik de beoordeling van de integratiefase (een voldoende!) en vandaag kwam het verlossende mailtje van mijn SB’er dat de vlag uit kon :-)
Er komt nog een officiële mail met bevestiging ervan maar hé, ik ben geslaagd. Na twee jaar hard werken ben ik super trots dat ik het gehaald heb.

Wat betreft de foto boven deze blogpost… Sinds mijn detachering naar Fontys Hogeschool Marketing en Management intrigeert de trap met spreuken in Fontys gebouw R3 me. Ik gebruikte er al eens eentje in LA3 en deze fotografeerde ik vanochtend. Op sommige momenten leek de MLI echt een mission impossible en dan is het halen van de eindstreep extra leuk!

Overigens heb ik de afgelopen twee jaar mijn aantekeningen tijdens de lesdagen bijgehouden in schriftjes. Voor elk LA een schriftje. IMG_0985En in tegenstelling tot de vele literatuur op papier die ik altijd symbolisch bij het oud papier gooide…

View original post 96 woorden meer

4 gedachtes over “Geslaagd!

Geef een reactie

