Ik loop weer! (21 en 22)

IMG_0785Ongelooflijk maar waar, twee weken geleden kreeg ik bij de orthopeed een cortisone spuit in mijn linkervoet. Amper 24 uur later was de pijn weg en die is tot dusver ook weg gebleven. Ok, niet te vroeg juichen natuurlijk want ik heb al begrepen dat zo’n spuit meestal maar tijdelijk werkt maar voor nu ben ik gewoon heel erg blij dat ik weer pijnloos kan wandelen. En sinds afgelopen maandag ook weer hardlopen, jippie. Navraag bij de orthopeed leerde ik dat ik weer heel voorzichtig mocht gaan opbouwen dus ik heb meteen via Runtastic een beginnersschema gedownload. Dat bouwt binnen zes weken, met drie trainingen per week, op naar 30 minuten hardlopen aan een stuk.

Uiteraard zorg ik wel voor rustdagen tussen het lopen en de derde training vandaag (10 x 2 minuten) was ook best pittig (na vijf maanden zonder hardlopen) maar ach, ik loop weer! Omdat de studie ook langzaam het einde nadert heb ik de afgelopen week zelfs vier keer kunnen sporten (drie keer hardlopen en een keer fietsen en fitness op de sportschool, zie fotootje). Dat was echt te lang geleden!

Overigens moet ik 14 juli terug op controle… Nogmaals, het is afwachten hoe het nu verder gaat maar vooralsnog geniet ik van elke pijnvrije wandel- en hardloopmeter!

7 gedachtes over “Ik loop weer! (21 en 22)

    • Hé Fred, ben inderdaad via WordPress verder gegaan met bloggen. Niet meer zo frequent als voorheen (mede doordat ik sinds september 2014 werk met studie combineer) maar wel nog altijd met veel plezier. Ik volg jou ook alweer een tijdje (nadat ik via Marco hoorde dat jullie elkaar waren tegengekomen bij een concert), mooi dat ook jij nog steeds loopt en blogt!

Reacties zijn gesloten.