Gezien: Metz @ Nieuwe Nor 30/05/2016

Normaal moet ik op maandagmiddag- en avond naar school maar gelukkig is het einde bijna in zicht en zijn er nog maar weinig lesdagen. Dus kon ik afgelopen maandag eindelijk METZ zien, de punk/noise band uit Canada waar ik al zoveel goeds over had gehoord. Vooraf iets geluisterd had ik dan weer nauwelijks maar soms moet je gewoon op de tips van vrienden afgaan. Voorprogramma Solids kon mijn niet zo bekoren, ook hard maar zonder kop en staart zodat alle nummers in elkaar over leken te vloeien en er een muur van geluid op me af kwam. Gelukkig is daar dan het café van de Nieuwe Nor waar het net een reünie van Roda JC vak Z16 was. Leuke mensen, lekkere biertjes maar gelukkig was daar tegen 21.45 u. Metz. Heerlijke herrie met een energieke zanger met nummers die gelukkig wel een kop en een staart hadden. Gelukkig had ik de oordoppen in…

Hou je van herrie, dan is METZ je band. Check them out! Vriendje en ik sponsorden in ieder geval gezellig mee door een lp en cd te scoren. Met extraatje want door de aankoop van beide albums bleek het ook mogelijk om alle nummers te downloaden. Mooie deal!

Meer over dit concert lees je via De Afgrond.

