Bezocht: Mini conferentie High Impact Learning / Filip Dochy 25-04-2016

Danielle and the MLI... And beyond

hill 1 2 3In december blogde ik al over mijn highlights tijdens de EAPRIl conferentie in Luxemburg. Een van de hoogtepunten was het korte flitsende ‘optreden’ van Filip Dochy over High Impact Learning. En wat mooi dat mijn collega’s Jos en Tons samen met Fontys collega Mart gisteren een mini conferentie rondom High Impact Learning hadden georganiseerd. Dé uitgelezen kans om Filip wat langer aan het woord te horen over zijn boek dat vorig jaar verschenen is en opgebouwd is rond 7 bouwstenen waarmee een model van leren en opleiden kan worden ‘gebouwd’. Het boek moet ik nog lezen, iets voor #nademli, als er meer tijd is, maar Tons schreef eerder al een samenvatting die je hier kunt teruglezen.

We moesten van Filip in ieder geval twee dingen meenemen vanuit zijn presentatie en die deel ik ook graag hier:
1. Minder lesgeven.
2. Positieve feedback geven.

Doe er je voordeel mee :-)

Wat…

View original post 571 woorden meer

