Sneak preview #nademli

Danielle and the MLI...

Geheel onverwachts heb ik dit weekend, voor het eerst sinds ik met de MLI begonnen, tijd over en hoef ik me niet persé met de MLI bezig te houden.

Ok, in de zomervakantie vorig jaar heb ik ook niets gedaan, buiten een reflectieblogje schrijven, maar als je een (master)studie naast je werk doet, ben je nou eenmaal veel van je privé tijd kwijt. Dat weet je voordat je eraan begint en het valt altijd tegen. Dus behalve de weekendjes die ik weg ben geweest en in de zomervakantie heb ik altijd wel iets gedaan / moeten doen (aankruisen wat van toepassing is).

Image-1 (002)Maar goed, dit weekend heb ik dus vrij terwijl ik toch echt had ingepland om de feedback van mijn onderzoeksbegeleidster op versie 1 van mijn onderzoeksartikel, te verwerken. Helaas heb ik niets ontvangen en bleek dat ze de deadline voor de feedback niet goed had geïnterpreteerd. En…

View original post 286 woorden meer

