Omdat je nog steeds wordt gemist lieve Lisa, ook op je 29e verjaardag <3

Danielle's blog


Twee jaar geleden liep ik de marathon van Londen. In gedachten liep er een meisje met me mee. Een meisje dat me inspireerde om voorafgaand aan die marathon zoveel mogelijk geld in te zamelen voor Pink Ribbon. Een meisje waar mee ik in de aanloop naar Londen een keer 5 kilometer als training liep. Wat was ze blij toen het haar lukte en wat was ik trots op haar. In Londen was het omgekeerd. Na de finish hing ik huilend met haar aan de telefoon, zo blij dat het me gelukt was en nu was zij trots op mij.

Lieve Lisa,
Samen zaten we op terrasjes, dronken we speciale biertjes, we kochten samen lingerie na je borstoperatie, ik leerde Keulen kennen en jij Brussel, we lachten en huilden samen en we bespraken de (on)belangrijke dingen des levens. En altijd kwamen we elkaar weer tegen op die grote Pukkelpop wei in…

View original post 140 woorden meer

Een gedachte over “

Reacties zijn gesloten.