#reflectieblog #mli

Nog een paar maanden doorbijten…

Danielle and the MLI...

Wat schreef ik ook alweer in mijn vorige reflectieblog? Oh ja…

Een collega van de dienst zei bij het begin van de studie een keer tegen me: ‘Leren is soms niet leuk maar je leert er wel een heleboel van’.

Zeg dat wel, want op dit moment zijn de MLI en ik niet zulke goede vriendjes! In de focusgroep gesprekken in het 1e schooljaar werd door de 2e jaars van toen al melding gemaakt van het feit dat het in leerjaar 2 allemaal nog een stukje drukker zou worden. Ik dacht nog heel naïef, dat zal wel meevallen, maar wat heb ik me hierin vergist. Een onderzoeksvoorstel schrijven naast LA2 is een, maar een onderzoek uitvoeren naast LA3 én LA4 is toch echt andere koek. Ik merk dat ik het allemaal niet meer zo makkelijk kan verwerken en loslaten. Daarnaast heb ik de afgelopen weken voor mijn werk ook veel…

View original post 411 woorden meer

