Gezien: Suede @ AB Brussel 06/02/2016

IMG_9415 Exact een week na Utrecht zag ik mijn favoriete band nog eens, in Brussel in de Ancienne Belgique. Daar waar ik ze al twee keer eerder zag. Het concept was hetzelfde als in Utrecht, de nieuwe cd mét film in deel 1, een greatest hits show in deel 2. Omdat ik de cd sinds Utrecht al tig keer had beluisterd, kon ik me nog beter inleven in de film. En we stonden op het tweede balkon, ideaal om de film goed in je op te nemen. Kippenvel bij de eerste tonen in ieder geval en sowieso feest na de pauze. Als bijzonder toetje kregen we in Brussel een semi akoestische uitvoering van ‘The Sound of the Streets’ én een extra toegift naast New Generation. De wederom akoestische versie van ‘Everything will Flow’ (from an album that nobody likes) was prachtig en deed me eraan denken dat ik die lijfspreuk echt eens wat vaker in de praktijk zou moeten brengen.

Thanks Suede, till next time!

