En we beginnen 2016 met… (1)

23720366425_c9c7006525_z
… een blessure :-( Ik weet dat er ergere dingen op de wereld zijn maar toen ik op 1 januari een rondje ging lopen en weer last kreeg van mijn voet/teenblessure, baalde ik toch wel even. Gewoon dezelfde klachten als in 2015 waardoor ik onder andere in Reykjavik die halve marathon niet kon lopen. Enfin, nu weer regelmatig (lees: altijd) schoenen mét steunzolen aan (helaas passen die krengen maar in 1 paar gympen), fietsen op de sportschool (SAAI!!!), fitness en naar de fysio. Door (te)veel afspraken op mijn werk en ook voor school én de drukke agenda van mijn vertrouwde fysio kan ik pas de 25e januari terecht voor een behandeling. Helaas, het is niet anders!

NB: De foto maakte ik een paar weken geleden tijdens het zondagochtend rondje met mijn vriend. Deze haas zit in de startblokken net als ik, om weer naar buiten te gaan om te gaan hardlopen!

3 gedachtes over “En we beginnen 2016 met… (1)

Reacties zijn gesloten.