And the winner is… Reykjavik (49 t/m 52)

23694285816_0dd40f36c6_b

En omdat het bijna 2016 is, ook nog maar een laatste hardloopupdate al valt er nog steeds weinig te melden. Ik hobbel hobbel hobbel en geniet daarbij van het lekkere weer en ach, afgelopen week liep ik zowaar nog eens meer dan 7 kilometer. Dat was me al niet meer gelukt sinds die ene hardloopwedstrijd in augustus in Reykjavik. Met afstand ook de leukste (en enige) wedstrijd in 2015.

Het was sowieso een gek jaar op het gebied van hardlopen. De zomervakantie werd afgestemd op mijn tiende halve marathon maar een paar maanden daarvoor raakte ik geblesseerd aan een voet waarna een redelijk lange revalidatieperiode volgde en ik ineens steunzolen moest gaan dragen.

Toen werd het zomer, kreeg ik een tablettenkuur die mijn lijf niet zo leuk vond dus werd die halve marathon ineens een 10 kilometer. Maar wel een hele bijzondere die ik samen met mijn vriend liep en net boven het uur wist te finishen.

Gewoon hobbelen blijft dan ook mijn motto voor 2016 en na het afronden van mijn studie (hopelijk ergens midden 2016) wordt het hoog tijd voor die tiende halve of wie, een vierde hele…

Fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2016 gewenst!

NB: De foto maakte ik een paar weken geleden tijdens een hardlooprondje. Het is een van de nieuwste streetart aanwinsten in Heerlen en markeert het einde van het jaar van de mijnen. En het is een symbool van de kameraadschap die diep onderin ‘de koel’ heerste.

4 gedachtes over “And the winner is… Reykjavik (49 t/m 52)

  1. Mooie muurschildering, die wil ik zeker een keertje komen bekijken in 2016! Hoop dat je fijn kunt blijven hobbelen in 2016 en dat de studie voorspoedig gaat! En natuurlijk wens ik je ook veel geluk en gezondheid!

    • Dank je! Er is nog een nieuwe maar die heb ik zelf nog niet gespot, ligt iets verder weg dus dan moet ik eerst wat kilometers erbij lopen :-)

  2. Hi Daniëlle,

    Vooral het beste gewenst voor je gezondheid en dat het een goed jaar mag worden om te sporten en (af) te studeren.

    Groetjes,

    Dorothé

Reacties zijn gesloten.