#reflectieblog #mli

Ik worstel en kom boven, ergens in 2016 :-)

Danielle and the MLI...

2597934306_1568f291af_zAl drie keer eerder schreef ik een reflectieblog, tweekeer na een SB gesprek, een keer na een uitdaging van Mieke – oud MLI student – Haverkort. Tijd voor een nieuwe post want sneller dan verwacht heb ik in het lopende schooljaar mijn derde SB gesprek al achter de rug. Met een nieuwe begeleider ook nog want mijn begeleider uit het 1e jaar geeft geen les meer bij de MLI.

Maar wie het ook is, het is fijn om af en toe te sparren over je worstelingen, je onzekerheden en je twijfels. Want wie had gedacht dat het in het tweede jaar allemaal wat rustiger zou worden, forget it! Ik had dit al gehoord tijdens de focusgroep bijeenkomsten maar het klopt echt. Mijn hoofd is nog geen moment rustig geweest en aangezien het op mijn werk ook een stuk drukker en uitdagender (wellicht iets té…) is geworden, is de balans…

View original post 619 woorden meer

