#blimageNL #reflectieblog #mli

Vakantie of niet, de MLI draaimolen blijft draaien.

Danielle and the MLI...

IMG_6575-ziszx1-1024x1024Een aantal weken geleden zag ik op Twitter een aantal malen de #hashtag #blimageNL voorbij komen. Het bleek een initiatief van Frans Droog om in de zomer(komkommer)tijd te bloggen over onderwijs aan de hand van een afbeelding of foto.

Ik werd eind juli uitgedaagd door Mieke Haverkort (die ik ken via de MLI en die in september haar diploma krijgt) en ondanks dat ik meteen een idee had waarover te bloggen (de MLI natuurlijk) heeft het even geduurd voordat ik ook daadwerkelijk achter de laptop ging zitten. Niet gek als je bedenkt dat ik op het moment van schrijven aan mijn derde (van de vijf) vakantieweek bezig ben en welke ‘gek’ gaat dan nog over werk en/of studie bloggen? Nou ik dus want het leek me een leuk idee om de uitdaging te koppelen aan mijn derde reflectieblog van de MLI. Ik schreef er al twee (hier en hier

View original post 752 woorden meer

