Tien tien tien maar dan anders (26 en 27)

18697311223_d155c7e661_zDe tien tien tien in de titel slaat inmiddels niet meer op de tiende halve marathon die ik op 22 augustus zou lopen in Reykjavik. Na een aantal dagen dubben heb ik afgelopen zaterdag de beslissing genomen om te switchen naar de 10 kilometer.
Een blessure van bijna drie maanden, te snel opbouwen naar 22-8 in combinatie met andere factoren (die ik verder voor mezelf hou) zorgen ervoor dat ik deze beslissing, hoe jammer ook, heb moeten nemen. Het is absoluut niet mijn stijl om slecht of niet voorbereid aan de start van een wedstrijd te staan dus kan ik leven met het doorhakken van deze knoop.

En laten we wel wezen, de wereld vergaat niet en een 10 kilometer moet gewoon gaan lukken. Die tiende halve loop ik dan wel weer een andere keer in een andere leuke stad :-)

Door het extreem warme weer liep ik overigens (nog) minder dan normaal en de sportschool (zonder airco!) zag ik al vier weken niet van binnen :-( In week 26 (22 – 28 juni) liep ik twee keer, een rondje van bijna 6 en een rondje van 8. In week 27 (29 juni – 5 juli) bleef ik steken op 5 kilometer en die liep ik op een hele vroege ochtend. De foto bij deze blogpost maakte ik tijdens dit rondje.

Bij een volgende update hopelijk wat meer activiteit * gaat schema aanpassen van 21.1 naar 10 kilometer *

