Gezien: Kasabian @ Tivoli Vredenburg 27/06/2015

11692556_10206043783349846_6538941435541040004_n
Het was alweer een tijdje geleden dat ik Kasabian zag dus was ik extra blij toen Ingeborg vroeg of ik zin om mee te gaan naar hun concert in Utrecht vorige week. Ik zag ze weliswaar al zes keer eerder maar de laatste keer dateerde alweer van 11 augustus 2010, ook met Ingeborg, ook in Utrecht. Optredens van Kasabian zijn altijd een feestje, zo ook vorige week wederom mede dankzij een groot aantal aanwezige Britten. Maar ook dankzij de altijd (over) enthousiaste zanger Tom en gitarist Serge.

Uiteraard veel nieuw werk maar ook een aantal oudjes waaronder Club Foot en LSF van het geweldige debuutalbum. De ene keer mag Tom zingen, de andere keer Serge en dat is wel zo afwisselend. Er was ook een minpuntje, het loeiharde geluid in de zaal. Ik was blij met mijn oordopjes!

Hou je van indie met een vleugje psychedelica én een snufje electronica (al hoor ik dat laatste steeds meer terug, zeker op de laatste cd) dan kan ik je Kasabian van harte aanraden.

