Bezocht: De Onderwijsresearchdagen 2015 @ Leiden

Danielle and the MLI...

Aan het begin van het studiejaar werd bij de MLI melding gemaakt van de Onderwijswijsresearchdagen (ORD2015). Een bezoek hieraan werd aanbevolen dus bij mijn contracteringsgesprek heb ik dit ter sprake gebracht. Ik kreeg een ‘yes’ en bevond me vorige week tussen ‘onderzoekend onderwijsland’ in Leiden. Als MLI student moet je trouwens je onderzoek op een congres/conferentie/inspiratiedag presenteren en dat hield in dat een groot aantal 2e jaars studenten ook aanwezig was voor een poster- of paperpresentatie. Uiteraard waren er ook een aantal MLI docenten die tot hun genoegen de grote groep Eindhovense vertegenwoordigers tijdens de sessies of tijdens de zeer goed verzorgde lunch tegenkwamen. Ik begreep tijdens de opening overigens dat er meer dan 600 inschrijvingen waren, veel promovendi maar ook circa 80 inschrijvingen uit MLI land (ook van andere hogescholen).

View original post 1.140 woorden meer

