On the road again… (24 en 25)

IMG_6598Yoohoooo, ik loop weer. Weliswaar in een hobbeltempo en na het eerste rondje van 5,5 kilometer gisteravond in 33 minuten hebben verga ik van de spierpijn maar dat mag vast na 10,5 week zonder hardloopschoenen. Wel mooi om te merken dat de fiets- en krachttraining nog iets opgeleverd heeft maar ik hoop van harte dat het herstel doorzet zodat er gelopen kan blijven worden.

Overigens heb ik nog 9 weken om te trainen tot Reykjavik, wie weet is het voldoende…

De spierpijn had nog een andere reden want het genoemde hardlooprondje was meteen mijn enige sportieve uitspatting in de afgelopen twee weken. In week 24 was ik te druk met studie en een stedentrip naar Verona (heel vervelend excuus inderdaad) en in week 25 (de huidige week dus) had ik een studiedeadline en zat ik ook nog eens drie dagen op een conferentie.

Maar goed, het belangrijkste is dat ik weer loop dus het schema voor de komende weken hangt weer op het prikbord. Enige zorg is nu dat het herstel doorzet en ik dat niet te hard van stapel mag lopen. Wat betreft snelheid is dat laatste in ieder geval geen probleem :-)

NB: De foto bij deze blogpost maakte ik in Verona.

