Wat als…? (22 en 23)

14897494341_5505fb524c_zMaar weer eens een sport update al word ik daar zelf niet zo vrolijk van. Inmiddels 9 weken niet gelopen en het einde is nog niet in zicht. En het leek in week 22 zo voorspoedig te gaan… Ik fietste weliswaar nog 2x in de sportschool en deed er 1x een rondje krachttraining na maar daarna leek het de goede kant op te gaan met mijn teentjes dus had ik stiekem gehoopt op een kort opbouwrondje hardlopen op 1 juni maar helaas…

Dus werd er de afgelopen week weer gefietst en hakte ik gisteren in ieder geval alvast de knoop door om de wandelvakantie af te blazen. Met pijn in mijn hart maar ik geloof niet dat ik over 2,5 maand 4 dagen bergop en bergaf kan wandelen met die pijnlijke tenen. Alternatief is Londen en dat is dan wel weer leuk :-) Ook positief, ik haalde deze week eindelijk eens de 22 km per uur (ik zei al ooit dat ik een slechte fietser ben…) op die fiets maar echt snel gaat het nog steeds niet.

Maar wat als ik dus niet die halve marathon in Reykjavik op 22 augustus red? Het alternatief is dat ik daar een 10 km ga lopen en of een 3 km fun run. En in het slechtste geval kan ik helemaal niet hardlopen en lig ik dus zonder me in te spannen ’s middags aan de Blue Lagoon. Er zijn ergere dingen op de wereld en dat probeer ik mezelf dan ook voor te houden. Maar ik mis het lopen wel, heel erg zelfs!

NB: Foto van de Blue Lagoon via Flickr.

2 gedachtes over “Wat als…? (22 en 23)

Reacties zijn gesloten.