Over bloggen enzo

Danielle and the MLI...

Bij leerarrangement 2 hebben we als MLI studenten een weblog moeten inzetten. Dat werd niet door alle studenten juichend ontvangen maar gezien het feit dat ik deze maand mijn 10 jarig blogjubileum vier vond ik het eigenlijk wel een goed idee want ja, ik vind bloggen leuk :-) Het bloggen in LA2 moet onder andere inzicht geven in het proces dat je in dit leerarrangement doormaakt en kun je ook als bewijslast opvoeren bij het invullen van het self-assessment. Datzelfde geldt voor het delen van je (tussen)producten via Dropbox of Google Drive. Beiden heb ik veelvuldig gedaan.

Wat ik persoonlijk erg jammer vind, is dat er aan het begin van het leerarrangement niet is ingezet is op de functies die een blog nog meer kan hebben. Dat je er kennis mee kunt delen hebben we allemaal wel ervaren (hoop ik) maar wat jammer toch dat er niet meer aandacht was…

View original post 774 woorden meer

