Fietsen fietsen fietsen fietsen fietsen (19 t/m 21)

8701161794_48ecd4e5cc_kDat ik een ongeduldig type ben, is vast al duidelijk geworden in mijn vorige hardloopblogjes. Blogjes die weliswaar over hardlopen gaan maar ook weer niet. Inmiddels heb ik al 7 weken niet gelopen :-(

Ik fiets en ik fiets en ik fiets en ik fiets en ik doe krachttraining en had ik al gemeld dat ik aan het fietsen ben? Dat doe ik overigens niet buiten, mijn mountainbike staat met een dikke laag stof in de berging aangezien ik een hekel heb aan fietsen (en zeker aan fietsen buiten). Dus lang leve het abonnement op de sportschool waar ik me gemiddeld 2 tot 3 keer per week in het zweet fiets om nog enigszins iets van mijn conditie te behouden.

Het begint langzaam wel erg spannend te worden of ik die halve marathon van Reykjavik ga halen… Ik hoop echt dat ik begin juni (volgende week!) weer kan starten met trainen maar de pijn speelt nog regelmatig op. Wordt vervolgd…

NB: Foto via Flickr op zoekterm ‘bike’.

