Too much pressure #reflectieblog #mli

Danielle and the MLI...


Afgelopen maandag had ik mijn tweede SB gesprek. Een mooie gelegenheid om weer eens een reflectieblog te schrijven aangezien ik dat ook na het eerste gesprek heb gedaan. Die post stond in het teken van de dip die ik voor de Herfstvakantie had gehad maar zoals je ziet, ik ben nog steeds MLI student en de worsteling met mijn paper is uiteindelijk ook goed (letterlijk en figuurlijk) afgelopen.

Dat worstelen is wel gebleven, het volle hoofd, het ‘vinden’ van ‘opdrachten’ voor zowel LA2 als LA5 (dat kost me op dit moment heel veel extra tijd, soms zou ik wensen dat ik werkzaam was in het primaire proces van een instituut!) maar het is vooral een worsteling met het bewaken van grenzen en wanneer je eindelijk weer eens tijd voor jezelf, je vriend en je omgeving kunt en durft te nemen! En hetgeen ik het meest mis en wat er het…

View original post 503 woorden meer

