Mijn FLOW moment

Danielle and the MLI...

Mijn flow moment was het moment dat ik op 5 april 2009 de Coolsingel in Rotterdam opdraaide en ik wist dat ik mijn eerste hele marathon zou gaan finishen.

rotterdam marathon 2009

Alles kwam op dat moment bij elkaar, de vele trainingen, de vermoeidheid, het feit dat het tot 30 kilometer op rolletjes liep, het moment dat ik de man met de hamer tegenkwam tussen die 30 en 36 (al wist ik op een gegeven moment niet meer of ik bij 34, 35 of al bij 36 was), het moment waarop je denkt ‘ooooh, ik hoef nog maar vijf kilometer’, het moment dat je je geliefde weer ziet staan met drankjes, banaan, peperkoek en vieze gelletjes (en hij je na roept ‘het ziet er nog soepeltjes uit’ jaja) maar vooral het moment dat je de finishlijn bereikt en denkt ‘dit ga ik nog eens doen’. Ik heb dagenlang op een roze hardloopwolk gezeten…

View original post 67 woorden meer

Een gedachte over “Mijn FLOW moment

  1. Uiteraard is dit jouw flow moment! Mooi! Nou op zoek naar de flow in je ontwerp ;)

Reacties zijn gesloten.