Reblog!

Sinds ik een aantal weken geleden ten behoeve van de MLI studie een nieuw blog in het leven heb moeten roepen, lijkt het hier extra stil. Logisch want als ik moet kiezen tussen hier bloggen of studeren en daarover bloggen dan kies ik op dit moment voor het laatste. Het is een beetje ‘eat, sleep, mli, repeat’ als ik niet aan het werk ben en zelfs de heen- en terugreis van het werk in de trein worden vaak benut voor studie. Jaja, saai!

Heb ik eigenlijk nog hardlopers die me volgen of zijn die al allemaal afgehaakt? Daar hou ik me in ieder geval nog maar minimaal mee bezig (en dat mis ik heel erg maar ‘life is all about making choices’). Er zijn trouwens best wel wat overeenkomsten tussen trainen voor een marathon en een master studie naast je baan volgen. Alleen duurt die training oor mij maximaal 16 weken en mijn studie duurt twee jaar. Maar over die overeenkomsten zal ik nog wel eens een stukje schrijven. Als ik tijd over heb…

Anyway, om toch nog een beetje leven in de brouwerij te krijgen, zal ik hier voor de geïnteresseerden regelmatig wat algemenere updates over de studie plaatsen. Nou deed ik dat al regelmatig met kopiëren en plakken maar er blijkt een reblog knop in WordPress te zitten. Die knopt maakt crossposting in ieder geval een stuk makkelijker. Al moet ik daarna wel handmatig de postjes nog in de categorie ‘mli’ plaatsen… Maar er zijn ergere dingen op de wereld :-)

Overigens vind je mijn MLI blog door bovenaan de pagina op de betreffende link te klikken.

2 gedachtes over “Reblog!

  1. Ik volg je hardloopups en hardloopdowns nog wel, via RSS ;-)
    Op mijn loop-blog is het ook erg rustig. Het is weer zoals het ooit begon: een (trainings) logboek

  2. En ik volg jou ook nog maar reageer bijna nooit. Toch jammer dat het geven van reacties sowieso een stuk minder is geworden. Zie ik op veel blogs.

Reacties zijn gesloten.