Never not running maar de afgelopen weken vaker niet dan wel (4 /m 7)

10968368_10204923332019263_4285554916787772083_nOeps, alweer vier weken niet geblogd over hardlopen. Er viel en valt ook eigenlijk niet zo heel veel te schrijven na de laatste blogpost. Dat krijg je als je volgende doel pas over zes maanden in de agenda staat…

Anyway, in de afgelopen vier weken trainde ik maar 7 keer. De kortste afstand was 2,6 kilometer tijdens een intervaltraining op de loopband. De langste afstand was 9,1 kilometer op 31 januari alweer. Daar tussen hobbelde ik nog een aantal keren 5 of 6 kilometer maar werd mijn kostbare tijd wederom opgeslokt door werk en/of studie (maar ik maakte wel nog af en toe een foto tijdens de trainingen). De afgelopen week trainde ik overigens helemaal niet want toen was ik door de griep geveld :-(

Vandaag start een nieuwe week met nieuwe ronde en nieuwe kansen, ik ben er in ieder geval fit genoeg voor en de zon doet buiten ook al aardig mee.

