Keuzes! (38 en 39 )

Eerder blogde ik al over mijn MLI studie en het feit dat dit veel van mijn vrije tijd zou gaan opslokken. In week 38 viel het nog mee, ik deed een intervaltraining in de sportschool, roeide nog een drietal kilometer en hobbelde op zondag met Wendy dik 14 km door de stromende regen. In diezelfde week op donderdag regende het ook en hoe… Ik was nog geen 300 meter aan het lopen toen ik al door en door nat was. Tel daarbij op dat het onweerde en bliksemde en dan kun je je misschien voorstellen dat ik na 1,5 weer snel omgedraaid ben. Twee keer in de week kranten in je natte schoenen moeten stoppen is zelfs voor een slecht weer loper als ik niet fijn.
15366312066_92fbded87f_z
In de afgelopen week moest ik kiezen tussen werk of sporten… Tja, sporten is leuk maar werk is ook leuk en als er dingen afgemaakt moeten worden is de keuze snel gemaakt. Op dinsdag liep ik wel nog 5,5 km, ik roeide en klom op de crosstrainer op de sportschool op zaterdag en ja, gisteren liep ik een halve marathon als training in 2:12:39. Niet snel maar met de najaarszon die volop scheen moet ik tevreden zijn.

Ik ben overigens niet geheel tevreden over de gehele aanloop naar mijn 9e halve marathon. Ik heb weliswaar 3x rond de 2 uur of iets langer getraind maar ik had wel wat vaker 10 of 15 kilometer willen lopen. Door tijdgebrek bleef het nu te vaak bij vijf kilometer loopjes. Maar helaas, het is niet anders en over twee weken sta ik gewoon aan de start in Eindhoven, heb er zin in!

NB: Tijdens de duurloop van gisteren maakte ik de foto die bij deze blogpost staat. Ik kan maar niet genoeg krijgen van mijn achtertuin en geniet van de vele kleuren en seizoenswisselingen waardoor het er elke keer weer anders uitziet.

2 gedachtes over “Keuzes! (38 en 39 )

  1. Met de lange duurlopen en de halve marathonafstand in de training en de sfeer van het evenement daarbij opgeteld, komt het vast wel goed in Eindhoven. Tot zondag.

Reacties zijn gesloten.