Huiswerkopdracht Masterclass OER

In mijn eerste blogpost over de Masterclass OER schreef ik op het laatst iets over huiswerk en die opdracht is inmiddels binnen.

1. English videoclips leggen simpel het gebruik van nieuwe tools, concepten uit. Maak in die stijl een een “Plain Dutch” video of audioclip waarin u een OER begrippen, toepassing uitlegt voor uw collega’s.
2. Reageer komende weken op de activiteiten in de community. Waaronder de brainstorm OER4OER mindmap van de workshop van vandaag.
3. En verder deel uw ideeën, vragen en ontdekkingen!

4966600375_c93053be48Aan twee en drie wordt door mij online gewerkt (en zit achter een inlog dus jullie moeten me geloven op mijn woord) maar die derde was voor mij toch wel even slikken. Ik ben namelijk niet zo heel handig met beeld en geluid. Dus de stoute schoenen aangetrokken en via de community gevraagd of ik die opdracht ook op een andere manier zou mogen vormgeven. Omdat het ‘ermee’ bezig zijn toch eigenlijk veel belangrijker is dan het medium dat je hiervoor gebruikt.

En gelukkig, het mocht door iedereen op een eigen wijze ingevuld worden. Door mij dus door deze blogpost euh Mindmap die je op groot formaat kunt bekijken door op de afbeelding te klikken. Tadaaaaaa :-)

OER huiswerkopracht

NB: De linkjes doen het niet omdat ik het bestand uit Mindmanager geupload heb als .jpeg. Hieronder de gebruikte linkjes:
Video’s over OER.
Wikilink OER.
Literatuurstudie over MOOCs.
Understanding OER in 10 videos
MOOCs and beyond filmpje.
Surflink OER.

NB: Foto via

Een gedachte over “Huiswerkopdracht Masterclass OER

  1. Pingback: Bezocht: 2e bijeenkomst Masterclass Surf / Open Educational Resources | Danielle's blog

Reacties zijn gesloten.