Pukkelpop voorpret I


It’s about time, eindelijk een eerste Pukkelpop 2013 voorpretblogje. De voorgaande jaren begon ik altijd een paar weken eerder maar privé omstandigheden gooiden roet in het eten. Die zorgden er overigens ook voor dat ik de artiest die centraal staat in deze blogpost een paar weken geleden miste in Berlijn. En aangezien ik deze meneer twee jaar geleden ook al miste op Pukkelpop vanwege de storm (ik stond in de Club tent op hem te wachten toen de hel losbrak) is dit de nummer 1 op mijn to see lijstje, Miles Kane dus. Die ik ooit in de eerder genoemde Club tent zag met The Rascals en zag schitteren met Alex – Arctic Monkey – Turner in Brussel onder de noemer The Last Shadow Puppets.

De cd is onderweg, ik heb lovende woorden gehoord over zijn optreden op Pinkpop en drie keer is scheepsrecht, so off we go Miles!

