Compleet!

1341839873_203d539744_zEen bericht van huishoudelijke aard:

Na het geklungel van weblog en het feit dat ik mijn weblog toch wel miste besloot ik in september 2011 een blog bij WordPress te beginnen, het blog dat je nu leest. Het geklungel hield aan dus terugkeren naar mijn oude plekje was geen optie. Een aantal weken geleden besloot Weblog om alle blogs over te hevelen naar WordPress en dat gaf mij de gelegenheid om eindelijk mijn Blogparty archief te redden en onder te brengen in een soort van backup blog. Saved for the future of in ieder geval voor een tijdje :-)

Maar ja, dan toen zat ik dus met twee weblogs waarvan eentje niet meer bijgehouden wordt en waarvan de tekstjes en foto’s niet meer helemaal fris en fruitig ogen. Bij de export en import van de bestanden zijn leestekens en accenten niet goed overgezet en de foto’s die ik ‘vroeger’ altijd bij Flickr plaatste zijn er niet meer omdat ik daar mijn betaald account heb opgezegd. En die ander heeft een layout waar ik niet helemaal tevreden over ben.

Wat ik nu gedaan heb is in ieder geval alle oude berichten overgeheveld naar dit blog zodat alles weer compleet is (op dit moment inclusief deze blogpost 1685 berichten en 15687 reacties). Het archief kan doorzocht worden en oude herinneringen kunnen weer opgehaald worden. Oude concertverslagen lezen of berichten over hardloopwedstrijden is echt leuk!

Maar het komt dus veelvuldig voor dat linkjes naar foto’s niet meer werken of dat er rare tekentjes in de postjes staan, waarvoor excuses. Nogmaals bedankt webstreepjelog…

Voor de toekomst: de layout van dit blog pimpen. Maar vooralsnog eerst weer eens wat meer posten :-)

12 gedachtes over “Compleet!

  1. Ow, het kiezen van een nieuwe layout ging best gemakkelijk al vind ik zijbalk wat smal maar vooralsnog past het wel bij het gevoel dat ik heb (zin in de lente!).

  2. Goed bezig geweest. Ik heb er ook wat mensuren inzitten. Ben wel eerder overgegaan, maar leestekens, plaatjes, linkjes…. Het was veel

  3. @Hans: Goed gezien :-)

    @RunningHans: Wow, wat een werk. Voor mijn caviablog heb ik dat wel gedaan maar bij deze is er geen beginnen aan. Alhoewel, elke dag eentje en dan ben ik over een paar jaar klaar…

  4. Zo nu en dan ben ik blogberichten aan het herstellen die er ook niet meer zo ‘fris & fruitig’ uitzien omdat bijvoorbeeld bepaalde leestekens zijn omgezet in een ondefinieerbare brei van cijfers en letters. Maar alles is gered, en dat is het belangrijkste!

  5. Ziet er goed uit. Helaas kan ik de motivatie/energie niet vinden om alle foto’s etc. van web-log naar wordpress over te zetten.

Reacties zijn gesloten.