Doel bereikt! (44 t/m 52)

121790568_c4a26ea59d_oHehe, na twee muziekupdates nu nog even snel een update wat betreft mijn hardloopactiviteiten van de afgelopen twee maanden…

Eigenlijk kan ik daar heel kort over zijn want na 9 weken blessureleed en 10 weken heel langzaam opbouwen (beginnend met 4×2 minuten) kan ik melden dat ik sinds twee weken weer 30 minuten oftewel circa 5 kilometer aan een stuk kan hardlopen. En daar ben ik heel blij mee.

Waar ik ook blij mee ben is de regelmaat die er weer in mijn trainingen zit, gemiddeld trek ik drie keer per week mijn hardloopschoenen aan en ga erop uit voor een rondje. Het voelt heerlijk om weer gewoon 5 kilometer te kunnen lopen. En heel fijn, mijn doel van 2012 is ook bereikt… Morgen kan ik meedoen met de 5 kilometer loop tijdens de Oudejaarsloop in Heerlen. Ondanks dat ik in een training laatst een dikke 27 minuten over die afstand liep ben ik blij als ik morgen onder de 30 minuten finish…

En daarna maar eens kijken welke nieuwe doelen ik mezelf ga stellen voor 2013 :-)

Fijne dagen allemaal!

Foto via

6 gedachtes over “Doel bereikt! (44 t/m 52)

  1. Ik ben benieuwd naar die doelen ;-)
    Welk (hardloop)doel je jezelf ook stelt, ik weet zeker dat het je gaat lukken en wie weet waar we elkaar dan weer in loopoutfit tegen het lijf zullen lopen.
    Maak er een mooi jaar van.

  2. @John: Ik ook ;-) Eerst maar even 3x per week blijven hobbelen en na februari zie ik weer verder. Ik ga verhuizen de komende weken dus een echt doel zal daarna pas volgen…

    @Hans: Gelukkig Nieuwjaar!

  3. Pingback: Gelopen: Dommelloop @ Eindhoven 28-03-2013 (1 t/m 14) | Danielle's blog

Reacties zijn gesloten.