Pukkelpop voorpret X

Jippie, nog een nachtje slapen en dan is het zo ver, mijn zoveelste (ik ben de tel kwijt) driedaagse afsluiting van de zomervakantie, Pukkelpop op een groot grasveld in Hasselt. De afgelopen weken heb ik via diverse voorpret blogjes vooruit gekeken maar nu wil ik eigenlijk ook even achteruit kijken. Nee, niet naar die storm van vorig jaar maar wel naar de rits Pukkelpop ceedees die al vanaf 2006 in mijn kast staan.

Deze schijfjes (circa 3 of 4 per Pukkelpop editie) worden hoogstpersoonlijk voor een zeer select gezelschap door Indindo samengesteld en zijn een fraaie dwarsdoorsnede van hetgeen elk jaar op dit festival te zien en te horen is. Handig voor de bandjes die ik al ken maar zeer zeker ook handig voor de bandjes die ik ook niet ken. Want ondanks YouTube en Spotify luister ik nog steeds graag naar de keuze van de kenner :-) Daarbij is de vormgeving van de hoesjes (prachtige sprekende foto’s van het jaar ervoor) en de bijbehorende brief van zulk niveau dat ik Indindo een dezer dagen zeker zal trakteren op een speciaal biertje. Of een glaasje water gezien de voorspelde tropische temperaturen…

Cheers!

2 gedachtes over “Pukkelpop voorpret X

  1. Ik heb ze uiteraard ook allemaal, toevallig vanochtend nog een aantal uit het verleden bekeken, af en toe verrast door bands die blijkbaar op Pukkelpop te zien zijn geweest. Sommige still going strong, andere doorgebroken, maar ook zijn veel in de vergetelheid geraakt. Afijn, ’t is altijd een genoegen om de cd’s samen te stellen en het artwork te verzorgen, en zodoende leuk om te lezen dat het gewaardeerd wordt. Dus ja, een gratis consumptie – ik ga toch maar voor een speciaal biertje, water is volgens mij sowieso voor nop – zal ik niet afslaan :-) Tot morgen!

Reacties zijn gesloten.