Pukkelpop voorpret II


Okeeeee, eigenlijk had ik me voorgenomen om in de Pukkelpop voorpret blogjes alleen bandjes te noemen die ik nog nog nooit gezien heb of in ieder geval maar heel weinig. Ahum, Maxïmo Park valt toch echt niet in die categorie. Deze band heb ik in de afgelopen jaren tien keer gezien, ik ben er dus al bij vanaf het prille begin.
Begin dit jaar had in Keulen de elfde keer moeten zijn maar helaas gooide privé omstandigheden roet in dat eten. Gelukkig komt er een herkansing op Pukkelpop en ik hoop van harte voor zowel de Maxïmo boys als voor de bezoekers dat het niet zo warm is als de laatste keer dat ik ze daar zag. Met 38 graden in de volle zon voor of op het het hoofdpodium staan is geen pretje.

Trouwens, de laatste en alweer vierde cd van de band ‘The National Health‘ heb ik sinds een paar dagen in huis en dat belooft in ieder geval veel goeds van Paul & The Park!

