Jaarlijstjestijd II : Ceedees 2011

Oh jee, net als bij de singles heb ik ook bij de ceedees even moeten zoeken naar een top 10 maar het is weer gelukt. Dat ik zo’n moeite had om leuke muziekjes te vinden zal overigens niet liggen aan de cd oogst van dit jaar maar ik heb maar extreem weinig geluisterd in de afgelopen 12 maanden. Maar hier zijn ze dan, de tien leukste albums van 2011…

1. Noel Gallagher’s High Flying Birds / Noel Gallagher’s High Flying Birds (clipje)
2. Velociraptor! / Kasabian (clipje)
3. Bread and Circuses / The View (clipje)
4. Black Rainbows / Brett Anderson (clipje)
5. What did you expect from The Vaccines? / The Vaccines (clipje)
6. In The Grace Of Your Love / The Rapture (clipje)
7. The Golden Age of Knowhere / Funeral Party (clipje)
8. Colour of the Trap / Miles Kane (clipje)
9. Pala / Friendly Fires (clipje)
10. Torches / Foster The People (clipje)

De archieven vind je terug via 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 en 2010, veel plezier ermee!

8 gedachtes over “Jaarlijstjestijd II : Ceedees 2011

  1. Jij hebt het beter bijgehouden dan ik, want ik zie bij de singles en cd’s toch wel de nodige onbekende namen! Nr twee van je cd lijst moet ik nog steeds kopen. En zag The Vaccines in top of the pops christmas special 2011, klonk leuk. Ga ik morgen even naar luisteren! En ook naar de andere onbekende namen van je lijstje.

  2. Kleine moeite.
    Voorlopige tussenstand:
    The Vaccines vind ik leuk, kende eigenlijk alleen Wetsuit.
    The View, kende ik niet. Leuk, maar erg retro.
    Kasabian: beetje wisselvallig, net als Foster the people.
    Anderson en Gallagher doen me niets
    Die andere vier heb ik nog niet of nauwelijks gehoord.

  3. @Ingmar: Ah, Brett (Anderson) is een van mijn helden, zanger van Suede en deze cd begint eindelijk weer eens ergens op te lijken, vorige was een beetje een zeikcd (al staat die wel in de kast hier, je moet toch de collectie compleet houden hè…?). Van Kassbian misschien eens de eerste luisteren, die is super dansbaar. Eerste cd van The View is trouwens ook aardig (single Same Jeans is een klassieker).

  4. Pingback: Lijstjestijd… Jaarlijstjes 2012 « Dannielle's blog
  5. Pingback: Lijstjestijd / Ceedees 2013 | Danielle's blog

Reacties zijn gesloten.