Danniëlle’s blog… het vervolg op Blogparty…

Hallo lezers, jullie hebben blijkbaar mijn nieuwe weblog gevonden. Na een dikke maand problemen bij weblog was ik het helemaal zat. Mijn oude blog (Blogparty) is op het moment van schrijven offline, ik kan niet inloggen en als me dat wel lukt heb ik acht berichten over en is mijn archief niet zichtbaar. Ik hoop dat ik dit archief op termijn terug krijg maar vooralsnog kun je me dus hier vinden… Inderdaad, onder mijn eigen naam :-)

Wel vreemd, de zin om te bloggen was er al een hele tijd niet meer en ik heb zelfs getwijfeld of ik mijn blog al eerder zou opheffen. Maar door deze onvoorziene omstandigheden ben ik erachter gekomen dat ik mijn digitale blogstekkie nog niet wil opgeven ondanks de concurrentie van Facebook en vooral Twitter.

Pas je favorieten dus aan en voeg mijn blog toe aan je RSS reader. Ik hoop je hier snel weer een keer te zien!

NB: De redirect van blogparty.info werkt ook niet meer. Helaas is het me nog niet gelukt om dat overal te melden (bij Facebook lukt het me niet eens om deze site bij mijn contactgegevens te verwijderen…) maar daar wordt aan gewerkt… Net als aan de lay-out van dit weblog…

15 gedachtes over “Danniëlle’s blog… het vervolg op Blogparty…

  1. Ik begin een enorme hekel aan weblog te krijgen… dit duurt echt veeeeel te lang. Mijn hele site is zelfs offline – ik kan helemaal niets ! Ik wordt nog net niet gillend gek. Ben zelf inmiddels ook al aan het rondkijken wat ik met mn site wil.

  2. @Björn: En terecht dat je baalt, mijn site is ook offline en mijn cavia’s (jaja) hebben nog niet eens een mail gehad dat ze weer kunnen bloggen. Hoop dat ik mijn archief ooit terugkrijg… Wat ik erg storend vindt is dat webstreepjelog niet adequaat reageert, ik heb nog nooit een @reply gehad en behalve twee mailtjes heb ik nu al vanaf afgelopen maandag niets meer gehoord, dat kan dus echt niet, ook niet als de problemen waar ze tegenaan lopen blijkbaar erg complex zijn.

    Heb jij wel zelf een back up gemaakt? Ik dus niet… Succes met de keuze in ieder geval, ik zou gewoon ergens anders beginnen want volgens mij lopen jij en ik eerder een marathon dan dat weblog weer helemaal up-to-date is.

  3. wat rot van weblog.nl zeg, echt dikke awoe! Hopelijk slaag je er toch nog eens in van die terug online te krijgen zodat je een linkje naar hier kan plaatsen. Ik merk toch dat veel mensen nog altijd via m’n oude blog naar m’n nieuwe doorlinken…groetjes, Ruth

  4. Welkom terug. Wat een gedoe zeg. Nu nog ff mn Greader op je afstemmen en ik kan je weer op de voet volgen.

  5. @Ruth: Dat hoop ik ook en dan meteen backuppen. Gelukkig kan ik ook nog veel terughalen via Facebook en Hyves, daar linkte ik tot een paar maanden geleden netjes naar door.

    @Dappere Bas: Leuk dat u mij nog volgt, ik zal snel proberen weer eens wat werkgerelateerds te bloggen.

  6. Ja, je staat in Reader, kom maar op…
    Hopelijk had je een soortement back-up van de web-log-blog? Het ziet er niet zo mooi uit, maar een en ander is wel in de Wayback-machine terug te vinden. De laatste crawl is van 24 juli 2011, maar die is op dit moment niet toegankelijk (“The machine that serves this file is down. We’re working on it.”)
    Maar er is bijvoorbeeld ook nog een kopie van 17 oktober 2010.

  7. Mijn web-log is volledig verdwenen. Blanco pagina, that’s it. Ben daarom verhuisd naar Tumblr, dat prima bevalt, maar ik mis mijn archief. Hopelijk komt het nog allemaal goed zodat ik we daar straks in ieder geval nog naar door kunnen linken.

    Succes met de doorstart!

  8. @Marco: Tumblr heb ik ook even geprobeerd maar snapte ik niet zo goed, hier had ik al een account van tig jaar geleden. Ooit als zijnde back up van weblog geopend maar nooit gebruikt. Nu spijt van… Btw, inmiddels is mijn blog ook al dagen blanco net als dat van de cavia’s (die hebben nog niet eens een inlogmail gehad)… Blijf je wel volgen :-)

  9. @Ingmar: Ahum, nee dus, ik had niet een soort van back up, dom dom dom. Wel kan ik nog wat terughalen via Facebook en Hyves maar daar gaat veel tijd inzitten. Hartstikke bedankt voor die linkjes, daar ga ik snel eens naar kijken!

  10. Als ik mijn archief maar terugkrijg, want een alternatief is gauw genoeg gevonden. Wat weblog van mij krijgt is een uitgestoken middelvinger!

  11. je verwoord precies mijn gevoel… ik heb al zeker een jaar (2, 3?) niet meer geblogd, maar dat wil niet zeggen dat ik mn kweklogje niet terugwil! (het destijds “nieuwe” systeem had het voor mij verpest… ik kon opeens een heleboel dingen niet meer die ik wel gewend was… met meerdere mensen bloggen, mn reacties waren weg, etc. etc.) Heb daar toch veel berichten op staan waar ik nog wel eens op terug wil kijken…

    Beetje jammer dat ik helemaal geen enkele mail heb ontvangen van web-log.. maar goed, inmiddels geeft ie wel weer een “witte pagina”, ipv een dikke error-message. Nou ja, ik volg het allemaal maar gewoon een beetje op de zijlijn, maar ik weet zeker dat ze dit heel veel klanten en gebruikers kost…

  12. @Kwek: Oh ja, kan me nu herinneren dat ik jouw blog ook gevolgd heb… Wat dat laatste betreft, ik ga in ieder geval niet meer terug, kan me daar niets bij voorstellen ook al zou ik mijn archief terugkrijgen.

Reacties zijn gesloten.