Pukkelpop voorpret II

Om eerlijk te zijn ben ik dit jaar (nog) niet zo heel erg onder de indruk van het Pukkelpop programma maar dat neemt niet weg dat ik wel enorm uitkijk naar het festival omdat ik ook dit jaar vast weer verrast ga worden door bandjes die ik vooraf niet kende.

Een band die ik wel ken en al twee keer eerder zag is The View. Yep, The View is dat Schotse bandje waarvan de zanger weleens vier dagen ‘The Same Jeans draagt, die ik nog steeds niet kan verstaan in dit liedje (Astedwae ittlae ejaysdae… huh?) én die live klinken alsof ze de bus of de trein moeten halen.
Na de eerste cd ben ik ze een beetje uit het oog verloren maar dankzij Indindo draai ik The View’s derde cd ‘Bread and Circuses‘ weer regelmatig. Lekkere up tempo nummers die ook ideaal zijn tijdens een hardlooptraining.

Check de officiële site voor meer informatie. Klinkt ook lekker op zondagen

6 gedachtes over “Pukkelpop voorpret II

  1. Het zijn de kleine, veelal nog niet zo bekende bandjes die PP dit jaar maken want van de headliners moet het festival het deze keer niet hebben. The View zit daar tussenin maar zijn wel te prefereren boven menige ‘main act’.

  2. @Indindo: Ben benieuwd, sowieso naar die Pukkelpop cd van Chokri, een baken in de zee die Pukkelpop heet.

  3. Ik ben The View na de eerste cd ook uit het oog verloren. Vind ’t eerste album wel nog steeds erg leuk. Goed idee om me te verdiepen in hun andere werk. Dit liedje klinkt in ieder geval erg lekker!

  4. Geen hardloop verhaal, maar je bent er nog. Evenals de lezers van je blog ;-) Pukkelpop heb ik nog nooit bezocht en heb zo’n vermoeden dat het niet mijn ding is.
    Jij in ieder geval alvast veel voorpret.

Reacties zijn gesloten.