Pukkelpop voorpret I

Het zal niemand ontgaan zijn (tenminste, als ik nog lezers heb…) dat ik net als vorig jaar in een flinke blogdip zit. En net als vorig jaar schiet ook nu Pukkelpop me weer te hulp. Over precies zeven weken sta ik namelijk weer te genieten van leuke bandjes en gave muziekjes op die grote festivalweide in Kiewit-Hasselt.

De eerste Pukkelpop voorpret band is Wolf Gang. Een band die eigenlijk maar uit een persoon bestaat (Max McElligott) en die ik dankzij mijn vriendje in december van het vorig jaar heb leren kennen. Een band ook die op het nippertje mijn wensenlijstje wist te halen op plekje nummer 4. Single ‘Lion in Cages’ zingen vriendje en ik hartstochtelijk mee als het ergens voorbij komt en dat gaan we vast en zeker ook doen in augustus.

Meer weten over Wolf Gang? Check de site van Pukkelpop en de officiële Wolf Gang site.

8 gedachtes over “Pukkelpop voorpret I

  1. Hee, kijk wie we daar weer hebben! Welcome back. Hahaha
    Ondanks dat je niet veel blogt blijven we je blog trouw!

  2. @Tiny: Mooi zo!

    @Borg: Doe ik. En lang leve RSS want zo blijf je toch op de hoogte van updates. Donderdag een nieuw voorpret blogje over een bandje dat ik zelf ontdekt heb :-)

    @Ruud: Dank!

    @Maurice: Gelukkig zijn er belangrijkere zaken op de wereld.

    @Hans: Huh? Waar zie jij beide bandjes terugkomen in mijn blogje?

  3. Een blogdip heb ik niet maar wle een muziekdip ; ik ben al maanden niet meer naar een concert of festival geweest. En ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook niet mis. Jij heel veel plezier op Pukkelpop enne… we lezen allen graag hoe het was.

  4. @Bjorn: Begrijp uit je tweets dat je inmiddels druk bent met andere doelen, ook mooi.

Reacties zijn gesloten.