Blogmoe?

Tien berichten vanaf 27 februari… Blogmoe? Think so!

12 gedachtes over “Blogmoe?

  1. Ben je niet gewoon veel leuke andere dingen aan het doen? Maar veel oude garde heeft stappen op de plaats gemaakt, of zelfs helemaal opgegeven: het is blijkbaar onvermijdelijk.

    But as long as you’re having fun….

    In ieder geval leuk om weer even iets te lezen!

  2. Hahaha, heel herkenbaar! Nu ik weer aan het lopen ben ben ik wel over het dipje heen maar als ik niet loop blog ik ook niks. daarbij heb ik ook vaak het gevoel steeds hetzelfde op te schrijven…

  3. Inderdaad herkenbaar, want zelfs ik heb bij tijd en wijle last van een blog-dipje. Maar gek genoeg duurt dat nooit lang, kennelijk ben ik een gewoontedier…

  4. het is komkommertijd… (oef.. dat kun je nu ook beter niet gebruiken.. ligt gevoelig in de grensstreek)

    ik volg je toch wel op twitter :)

Reacties zijn gesloten.