Bleh! (11 en 12)

Bleh, ik heb even genoeg van al dat hardlopen. Het kost me veel tijd, planning, ik moet er afspraken voor laten schieten, vroeg voor op staan, ben bang om ziek en/of geblesseerd te raken, heb sinds een week hooikoorts en na een drukke dag @ work heb ik wel iets beters te doen dan op het toilet mijn hardloopkleren aan te trekken om daarna hardlopend naar huis te gaan. Het lijkt me duidelijk, het is de hoogste tijd dat het 17 april wordt en snel een beetje. Na die datum wil ik het woord marathon heel lang niet meer horen! Zo, dat moest er even uit :-)
Verder nog iets te melden over de afgelopen twee trainingsweken? Euh ja, dat het met trainen eigenlijk best aardig gaat. In week 11 liep ik verspreid over vier trainingen 48 kilometer (5, 10, 16 en 17 kilometer) en in week 12 haalde ik 69 kilometer in drie trainingen (20, 32 en 17 kilometer). En met de Pink Power Pearls actie voor Pink Ribbon gaat het ook nog steeds prima! Verder heb ik definitief een water/cola/bananendate geregeld met Saskia die zo ongeveer op het 28 kilometer punt staat, zijn de reispapieren voor hotel en trein binnen, ga ik eindelijk weer eens een voetbalwedstrijd in Londen zien en verheug ik me enorm op vijf dagen in mijn favoriete stad met mijn vriendje.

Nu alleen nog even die marathon lopen…

Foto via

