Kilometers sprokkelen en geld innen (5 en 6)

Nog maar negen weken en dan is het eindelijk zover, de marathon van Londen. Ik mag wel zeggen dat het zeer voorspoedig gaat met de Pink Power Pearls sponsor actie voor Pink Ribbon, wat mij betreft gaat het zelfs boven verwachting maar hxc3xa9, als je nog niet gedoneerd hebt, het kan nog altijd, check hiervoor even onze speciale actiepagina op de site van Pink Ribbon. Met dat geld innnen zit het dus wel goed maar de afgelopen twee weken was het door allerlei onvoorziene omstandigheden kilometers sprokkelen. Het gevolg was dat ik in week 5 maar aan het totale aantal van 20 kwam en dat in vier trainingen, pfeh. Ook het fietsen en het fitnessen in de sportschool moest ik laten schieten maar gelukkig ging het in week 6 een stuk beter.

Op maandag liep ik in mijn uppie onder begeleiding van een stralend zonnetje 25 kilometer in 2:36:09. Ik was blij en trots toen ik weer thuis was omdat ik al het hele weekend tegen die training had zitten aan hikken. Een dag later had ik (uiteraard) spierpijn in mijn bovenbenen (die heuvels hier hxc3xa8…) maar op woensdag ging het alweer een stuk beter. Wat heet. Ik liep voor de derde keer van mijn werk naar huis en ik was nog nooit zo snel, 17 km in 1:39:35, het ging echt super. Daarna was het weer zoeken naar tijd wegens andere afspraken maar gelukkig, op zondagochtend wist ik er nog een rondje van 15 km uit te persen in iets minder dan 90 minuten en dat bracht mijn weektotaal op 57 kilometer. 

En voor nu: nieuwe week, nieuwe ronde en nieuwe kansen! Ik besef dat ik nog een lange weg te gaan heb maar hxc3xa9, elke keer als ik word aangesproken op mijn actie en er geld binnenkomt voor Pink Ribbon weet ik weer waar ik het allemaal voor doe. Enne, het is natuurlijk ook wel heel gaaf dat ik voor de tigste keer (ik ben de tel kwijt, ergens boven de 20 gok ik) naar Londen ga, trein en hotel zijn inmiddels geboekt voor vijf dagen. Wooohooooo :-)

