Pukkelpop lijstjestijd

Het duurt nog een paar maanden maar dat mag de (voor)pret niet drukken, het is lijstjestijd voor Pukkelpop. En wat jammer nou, de laatste jaren zette ik standaard The Music op nummer een maar deze band is blijkbaar nu echt verleden tijd.

Hieronder de vijf namen die ik graag op het affice van 2011 wil zien:

1 Tool (omdat ze blijkbaar weer aan het touren zijn)
2 Suede (omdat ik er geen genoeg van kan krijgen)
3 Blur (omdat het rexc3xbcnie concert in Hyde Park in 2009 naar meer smaakte)
4 The Coral (omdat drie keer scheepsrecht is) Wolf Gang (zie vijf)
5 Middle Class Rut (omdat mijn vriendje deze band eind 2010 bij toeval ontdekte)

Pfeh, het is wel te merken dat de bandjesmoeheid nog steeds niet voorbij is. Drie (Tool, Suede, The Coral) van de vijf bands stonden al eerder op Pukkelpop en alleen nummer vijf, Middle Class Rut is een onbekend redelijk nieuw (ahum, ook al uit 2006) bandje. Tijd voor iets nieuws Indindo, ik ben er klaar voor!

Update: Ruilt nummer vier in voor Wolf Gang, een Engels bandje waarvoor hetzelfde geldt als nummer vijf #stopdetijd :-)

