Pink Ribbon (41)

Hehe, na een aantal telefoontjes en mailtjes naar Londen is het sinds afgelopen woensdag dan echt officieel, ik heb 65 pond (koopje, in euro’s was het exact xe2x82xac 75,27) betaald om op 17 april 2011 aan de start te mogen staan van de marathon van Londen.
De afgelopen week werd ik sowieso bestookt met mailtjes vanuit Londen en die hadden maar een doel, mij overhalen om voor een goed doel te gaan lopen. Nu had ik daar in eerste instantie niet zoveel trek in en zeker niet voor een organisatie die niet actief is in Nederland maar het bracht me wel aan het twijfelen. Londen staat namelijk bekend om het grote aantal hardlopers dat van start gaat voor een ‘charity’.

Omdat ik het vermoeden heb dat dit mijn enige kans is om daar te starten xc3xa9n omdat ik van zeer dichtbij heb meegemaakt wat borstkanker doet met iemand heb ik besloten om voor Pink Ribbon te gaan lopen. En dat doe ik niet alleen. Ik ga het namelijk samen doen met mijn dreamduo maatje Jacqueline en met Petra die beiden een week voor Londen de marathon van Rotterdam lopen. De roze pakjes zijn al in bestelling, we zoeken alleen nog een leuke bijpassende naam :-) Suggesties zijn welkom!

Hoe we het precies gaan aanpakken weten we nog niet helemaal maar reken er alvast op dat je een collectebus onder je neus geduwd krijgt als je een van ons in de aanloop naar de marathon tegenkomt.

Werd er nog getraind? Jawel hoor. En ook nog eens met nieuwe schoenen. Na Asics, New Balance, Brooks en Saucony ga ik het de komende maanden eens proberen op een paar Nike sloffen.
Op maandag liep ik een kort rondje op tempo van 22 minuten. Op woensdag liep ik voor het eerst sinds weken weer eens 10 kilometer (in 58:07) en op vrijdag liep ik voor het eerst op mijn Nikies een intervaltraining op de loopband. Ach, en zondag hobbelde ik op dezelfde Nikies nog 30 minuten. Goedgekeurd voor de korte afstanden, hopelijk ook voor de langere afstanden.

Anyway, Pink Ribbon dus! Check de site voor meer informatie (missie) en je zult er de komende maanden nog vaker iets over lezen hier. Je bent bij deze gewaarschuwd.

Foto via

22 gedachtes over “Pink Ribbon (41)

  1. @Tiny/Jantien: Helemaal super. Ik heb inmiddels links boven een korte update geplaatst. Het HOE enzo wordt in de komende nog wel duidelijk…

  2. Ooooh, leuk hxc3xa8? Zo gaan we met z’n drietjes een geweldig goed doel steunen. In het roze en jij op nieuwe schoentjes. De enige echte Pegasus. Super.
    Let’s talk bij de ……dixies…lol

  3. @Petra: Roze dixie? :-)

    @Jacq: Dankjewel nogmaals, super tof dat jij en Petra meedoen!

    @RunningHans: Haha, moet ik ineens aan een suikerspin denken.

    @M@urice: Heel mooi en alvast bedankt.

    @Leonie: Pegasus 26 inclusief rode (helaas geen roze) accenten.

    @Edwin: Maar dan moet ik een NING community aanmaken?

    @Bjxc3xb6rn: Voorlopig organiseer ik even niets, beetje drukke agenda…

    @John: Thanks!

  4. Als de tenues er zijn biedt Pim Paparazzi dit supertrio een gratis roze fotoshoot aan!

    Poging 2:

    The Pretty Pink Ribbon Panters…?

  5. @Pim: Fotoshoot in roze? Kijk er nu al naar uit! Het gaat waarschijnlijk Pink Power Girls worden, Jacq moet nog even toestemming geven.

    @Marco: Thanks!

  6. Nog even een aanvulling op mijn reactie. Eigenlijk op die van Pim t.a.v. de fotoshoot. Ik bied hierbij mijn assistentie aan om jullie een mooie serie van Pink Power Pearls te bezorgen.
    Dit gaat een mooie actie van het roze trio worden. Eventueel te combineren met een trainingsloopje?

Reacties zijn gesloten.