Pukkelpop voorpret X

Hxc3xa9, dat komt goed uit, dit tiende Pukkelpop voorpret blogje is meteen de laatste in de reeks want joepie, nog maar vijf nachtjes slapen en dan is het weer zover. Ik ben inmiddels de tel kwijtgeraakt maar gezien het band archief op de site (en het feit dat ik The Music in 2002 op de donderdag gemist heb, daar baal ik nog steeds met terugwerkende kracht van!) wordt dit mijn 8e (of toch 9e?) driedaags feestje. Ach, het maakt niets uit, feit is dat Pukkelpop mijn favoriete festival is. En waarom? Omdat:

Pukkelpop me altijd weer nieuwe bandjes laat ontdekken…

Het een relaxt festival is. Ok, er zijn bloggers die daar anders over denken (ik noem geen namen hihi) maar over het algemeen heb je op het festivalterrein genoeg plekken om even te chillen en is het ook geen probleem om je naar voren te wurmen bij leuke bandjes. Ben trouwens wel benieuwd hoe het dit jaar is omdat het festival voor het eerst helemaal uitverkocht is…

Ik er altijd veel bekenden tegenkom en het dus altijd weer een feest van herkenning is. Een soort van thuiskomen zeg maar…

En toch wordt het dit jaar anders dan anders! Voor het eerst in mijn Pukkelpop historie ga ik er in mijn uppie naar toe, slik. Natuurlijk ben ik niet helemaal alleen want Indindo en Paul nemen me op sleeptouw (handig voor ze, kan ik drie dagen fungeren als ‘biertjeshaler’) maar het zal toch even raar zijn.
Anyway, ik ben een grote meid en ik ga het redden daar. Al is het alleen maar om wat dingen voor mezelf te bewijzen.

Pukkelpop, here I come!

