Pukkelpop voorpret IV

Sinds ik verhuisd ben luister ik meer naar de radio. Geen idee waar dat aan ligt, wellicht omdat ik de eerste twee weken nog niet de beschikking had over tv en/of internet. Mijn favoriete radiozender is Studio Brussel en daar zijn ze uiteraard erg trots op de vele bandjes die het land kent. Een aantal daarvan staan op Pukkelpop en eentje, The Van Jets, wil ik heel graag zien. Nadeel is dat de meeste Belgische bandjes op het kleinste Pukkelpop podium staan en het is nog maar de vraag of het me lukt om daar naar binnen te komen maar dat maakt de voorpret niet minder. Check ze via MySpace!

Don’t mind the future
We’ll live we’ll live we’ll live we’ll live again
In a time when you want it
It’s all it’s all it’s all in your head
Don’t mind the future
We’ll live we’ll live we’ll live in your head
In your head, in your head

10 gedachtes over “Pukkelpop voorpret IV

  1. @Wendy: Gaaf hxc3xa8? Een vriend bracht me via sms op de hoogte maar ik wilde hem eerst niet geloven. Wow!

  2. Ik weet nu nog niet wat ik doe: Amsterdam, of Amsterdam EN Londen… decisions, decisions.

    Toen ik gister gebeld werd door m’n vriendin stond ik echt perplex!

  3. @Wendy: Tja, ik heb al een ticket voor Londen en een dag voor Suede ga ik daar ook nog naar Interpol dus dat laat ik doorgaan.

    Ik wil graag naar Amsterdam en ga sowieso ook naar Brussel (Koninklijk Circus, gave zaal, aanrader) en ik wil ook graag naar Keulen. Voordeel van wonen dicht bij de grens :-) Wellicht tot ziens!

  4. Een clipje van The Van Jets en de reacties gaan alleen maar over Suede… Kan ik me iets bij voorstellen.. ;-) Anyway, deze Belgische band gaan het wat mij betreft afleggen tegen de zitbanken bij de tent van de Belgische biertjes!

  5. @Indindo: Tja, waar het hart vol van is… :-)

    Meen je dat echt? Ik vind het een heerlijk nummer, kandidaat voor mijn singles lijst over 2010 zelfs. Enfin, je hebt nog een tegoedbon voor een compleet diner dus binnenkort moeten we aan de hand van het blokkenschema maar een een tijd prikken. Hopelijk heeft Chokri daar rekening mee gehouden.

  6. Leuk nummer,leuk bandje.
    Ken je overigens de band them:youth (met o.a. het nummer ‘halo’)? Ik had er eerlijk gezegd tot voor kort nog nooit van gehoord, maar het bevalt me uitstekend.

Reacties zijn gesloten.