Oververhit (25 + 26)

Ventilator

Pfeh, laat ik maar met de deur in huis vallen, ik vind het veel te warm om te lopen. Eigenlijk vind ik het de laatste dagen te warm ook om maar iets te doen en dat houdt in dat ik de afgelopen week pas 1x gelopen heb. Die training vond ook nog eens plaats in de sportschool, ik werkte in de sportschool een interval,- en fitnesstraining af. De training ging best goed ondanks de hitte. Binnen heb je in ieder geval geen last van de zon…
Gelukkig trainde ik in de week ervoor wel vier keer. Ik fietste in de sportschool en deed nog een aantal fitnessoefeningen en daarnaast liep ik twee keer een stuk van 30 minuten en de derde keer liep ik zelfs 40 minuten. Maar oeps, voor een laatste 10 kilometer moet ik in mijn blogarchieven duiken en dat blijkt dan ergens in april te zijn geweest.

Een reden te meer om 11 juli in hartje Londen vooral te genieten. Zo, nu weer snel terug naar de ventilator!

Foto via

9 gedachtes over “Oververhit (25 + 26)

  1. Mooie vooruitzicht en inderdad best wel warm, alhoewel het hier aan de kust redelijk koel gaat worden.
    Groet rinus.

  2. Voor mij is het weer nooit een bepalende factor of ik ga of niet ga behalve als de veiligheid in het geding is. (onweer of gladheid) En natuurlijk heb ik wel voorkeuren.

  3. Het is zwaar met de warmte, maar zo goed mogelijk je moment kiezen en blijven drinken.
    Nog bedankt voor je tip. Laat ff weten wat je van de laatste aanpassing vindt.

  4. Wat moet ik nog zeggen over die warmte …. Ieder woord is er eentje teveel. Ik duik maar weer de koelkast in! (Voor een raket…)

  5. Mijn ervaring nu is dat het wel gaat als je ’s avonds laat rent. Alleen wel lang nazweten. Straks weer een blokje om!

  6. Het is inderdaad onverantwoord warm. Een zeeklimaat noemen ze dat..bullshit. Ik hoop voor je dat het de 11e in London wat aangenamer is. Veel succes en plezier alvast!

  7. @Allen: Ben inmiddels weer aan de gang, vanochtend bijna 11 km weggetikt. Voor Londen ben ik klaar, nu Keulen nog…

Reacties zijn gesloten.