Keep Calm and Carry On…

Keep calm and carry on

Soms heb je dat gewoon even nodig om welke reden dan ook… Voor de mensen die gexc3xafnteresseerd in de achtergrond van deze spreuk, check deze wiki pagina waar je onder meer onderstaande informatie kunt lezen:

… Keep Calm and Carry On was a poster produced by the British government in 1939 during the beginning of World War II, to raise the morale of the British public in the case of invasion. It was little known and never used. The poster was rediscovered in 2000 and has been re-issued by a number of private sector companies, and used as the decorative theme for a range of other products…

Interessant! En nu weer diep ademhalen en tot tien, honderd of duizend tellen en een grappig hebbedingetje bestellen. 

9 gedachtes over “Keep Calm and Carry On…

  1. Even wat anders!, je bent toch Roda jc fan.
    Morgen een klein verhaaltje over Roda jc en de handdoek?.
    Nieuwsgierig?, lees het zometeen op mijn blog.
    Groet rinus.

  2. Sorry, de foto kon ik nog niet maken want de wasmachine zat in de weg!.
    Klinkt vreemd, maar het zal je snel duidelijk worden als ik een blog er aan besteed, helaas nog even wachten tot de nieuwe week…
    Groet Rinus.

  3. @John: Trui is vandaag bezorgd maar het is een beetje warm. Ik hoop dat ik zondag in het oranje kan gaan :-)

Reacties zijn gesloten.