Aftellen naar The British 10K (23/24)

Over precies drie weken zit ik in Londen, aftellen geblazen dus en nog even tijd om voor The British 10K hier in de omgeving nog eens 10 kilometer weg te tikken. Want ik trainde in de afgelopen weken weliswaar respectievelijk drie en vier keer maar de langste afstand was nog net geen 8 kilometer. Dat krijg je als je eerstvolgende echte doel pas ergens begin oktober is (halve marathon in Keulen) en je vooral gaat voor het grote genieten.

Dat genieten is overigens al begonnen want alle spulletjes voor de wedstrijd zijn inmiddels opgestuurd vanuit Londen. Inclusief vier speldjes voor het startnummer :-) Maar ook een boekje met heel veel informatie en die moet ik nog eens goed op me laten inwerken. Ik ga in mijn uppie naar Londen en heb niemand die tijdens de wedstrijd op mijn spulletjes kan letten en er zijn allemaal richtlijnen voor deelnemers en dat varieert van de plek waar je je tas kunt stallen via 'het toilet kost 50 pence' tot aan 'na de finish mag je maar xc3xa9xc3xa9n flesje sportdrank nemen'.

Bijzonder, en dat realiseerde ik me pas drie weken geleden, ik ben in Londen tijdens de WK finale en gezien het spel van de Engelsen denk ik niet dat ze de finale halen maar stel je toch eens voor dat Nederland het gaat redden… Maar waar ik dit tijdens dit bezoek aan Londen het meest naar uitkijk (behalve dan dat rondje hollen) is de expositie Exposed in Tate Modern. Ik las er laatst over bij Edwin en ik ben heel benieuwd naar deze expositie die (in het kort) gaat over de onverschilligheid van mensen ten opzichte van beveiligingscamera's. En natuurlijk gaat er ook geshopt worden voor kleren en cd's.

Nu ik er zo over nadenk, dat rondje hollen door het centrum van Londen is eigenlijk maar bijzaak.

17 gedachtes over “Aftellen naar The British 10K (23/24)

  1. Wat een gaaf shirt !!! Geniet van de voorpret… expositie, shoppen en als bijzaak het rennen door Londen.

  2. En misschien speelt er dan ergens ook nog eens een leuk bandje. Als NL de WK finale haalt, weet ik zo net nog niet of ik wel naar North Sea Jazz ga, dan toch liever in de kroeg met vrienden kijken en daarna hopelijk iets te vieren hebben!

  3. Dat gaat helemaal goedkomen in Londen. In ieder geval met dat shoppen …. Ennuh, dat hardlopen is ook geen probleem.

  4. Zoals jij het beschrijft, geniet ik gewoon mee. Alsof ik ook naar Londen ga! Lijkt mij te gek om daar te gaan lopen en dan nog eens een gave expositie bezichtigen, dat gaat helemaal goed komen. Ik wens je nu al veel plezier!

  5. @Allen: Heel leuk dat jullie meeleven! Ik ga vast genieten en dan ik wellicht ook weer wat bloginspiratie.

  6. Een gaaf shirt heb je in ieder geval al binnen ;-)
    Nu nog wat trainingen afwerken en die 10k wordt een eitje. Don’t shop till you drop.

  7. Nu nog iets minder dan 2 weken dus…leuk vooruitzicht! Nee, Engeland speelt geen finale :) Alvast veel plezier en doe wat moois!

  8. @J/J/T/J/J: Dank. Trainingen afwerken is geen pretje met dit weer, bleh. Maar al doe ik er 1,5 uur, ik ga het halen :-)

Reacties zijn gesloten.