Pukkelpop voorpret I

Omdat hier nog maar héél weinig gebeurt (mega blogdip!) is het misschien een leuk idee om tot aan Pukkelpop (19-20-21 augustus) elke week een clipje als zijnde voorpret te plaatsen.
Ik trap af met The National, een bandje dat ik de afgelopen weken veelvuldig voorbij hoorde komen op Studio Brussel en waarvan ik gisteren eindelijk de hele cd hoorde (Borg bedankt!). Zo hé, ik was meteen verkocht en morgen hol ik naar de platenboer voor de cd! Heel fijn dus dat Chokri ze op de Pukkelpop affiche heeft gezet.

NB: Soms ben ik er niet zo vroeg bij met bandjes want ze bestaan al sinds 1999 en stonden reeds in 2005 en 2008 op het Pukkelpoppodium, oeps…

13 gedachtes over “Pukkelpop voorpret I

  1. Ik had al voorpret toen we een stukje van het parcours richting pukkelpop gingen wandelen voor de dag dat we aan de Maasmarathon deelnamen.

  2. Ik heb ze in 2008 heel even gezien op Pukkelpop en laatst nog bij Jools Holland maar het kwartje wilde bij mij niet vallen. Anyway, ik ben benieuwd naar je andere clipjes… Zo weten we van tevoren hoe vaak onze wegen elkaar gaan kruisen dan wel scheiden op PP ;-)

  3. @Jacq: Euh, dit snap ik niet helemaal. Verwar je het soms met Pinkpop?

    @Indindo: Vooral dat laatste maakt dat ik me erg welkom voel LOL

  4. Mwah, best een sfeervolle clip, klinkt ook wel apart. Een beetje Lloyd Cole-achtige stem, die zanger, maar wel iets minder vals ;-).

  5. mijn dochter gaat ook, veel van deze muziek is nieuw voor mij, ben ik meteen op de hoogte van wat er te doen is, handig :)

  6. Toevallig is the National mijn cd van de maand (dat komt er in de praktijk op neer dat ik er vaak naar luister tijdens het hardlopen). Ben trouwens weer veel meer met muziek bezig sinds ik een abonnement heb bij Spotify.com. Ik zal je log dus aandachtig volgen voor tips!

  7. @Rencapy: En, vind je het wat? Ik heb ze wat laat ontdekt maar beter laat dan nooit.

    Bevalt dat Spotify abonnement? Ik vind de reclame bij de gratis versie overigens zwaar irritant dus na een 1e test heb ik het daarna links laten liggen.

  8. Het is een plaat die je niet meteen omverblaast. Het is meer een sluipmoordenaar, maar dan staan de nummers ook als een huis.
    Ik ben zeer tevreden over Spotify. Voorlopig is het grootste nadeel dat ik zoveel muziek in mijn bibliotheek stop, dat ik er niet meer naar zal kunnen luisteren. Een ander, meer permanent nadeel is dat ik de muziek niet op mijn iPod kan zetten. (kan alleen bij een iPhone of een iPod Touch) Zo word ik wel gedwongen een iPhone te nemen…

  9. @Rencapy: Ik herken dat van vrienden die zoveel films downloaden dat ze helemaal geen tijd meer hebben om ze te kijken. Dat ander is geen nadeel, gewoon een goed excuus om een iPod aan te schaffen :-)

Reacties zijn gesloten.