Wandelplezier met dank aan Pinkpop (20/21)

Over zes en halve week, om precies te zijn op zondag 11 juli, word ik geacht 10 kilometer hard te lopen door het centrum van Londen tijdens The British 10K. Hm, dat is gelukkig nog even want het is alweer een tijdje geleden dat ik die afstand liep. De afgelopen twee trainingsweken kwam ik ook niet verder dan 5 of hoogstens 6  kilometer in vijf trainingen. Het komt er gewoon niet van om de kilometers langzaam op te bouwen en het blijft lastig om een vast ritme te vinden. Gelukkig is 10 kilometer geen afstand die ik snel zal verleren maar voor de halve marathon in Keulen in oktober moet ik me toch echt weer aan een schema gaan houdenxe2x80xa6
Over schema gesproken: Vrijdag, zaterdag en zondag sta ik met een schema op de wei van Pinkpop al is er maar xc3xa9xc3xa9n band die ik echt graag wil zien. Al maanden staat vrijdag 28 mei 17.00 u. in mijn agenda want dan is er het weerzien met Kasabian.

De afstand van mijn voordeur tot aan het Pinkpop terrein bedraagt trouwens 4500 meter en aangezien ik het liefste in mijn eigen bedje slaap weet de goede verstaander genoeg. Indien het weer namelijk meezit ben ik van plan om elke dag wandelend naar Pinkpop te gaan. En terug natuurlijk ook :-) Levert me toch al snel 27 kilometer ‘wandelplezier’ op.

Nu even vooraf genieten!

12 gedachtes over “Wandelplezier met dank aan Pinkpop (20/21)

  1. je vergeet het gespring en de 3 x 15′ jive die je nog elke dag gaat doorworstelen. Nee, voor Londen hoef je je alvast geen zorgen te maken!

  2. Die 10K zal vast geen probleem zijn, maar voor de halve zal er iets meer trainingsarbeid verricht moeten worden. Je hebt nog ff de tijd, dus eerst maar wandelen en genieten.
    Veel plezier vanmiddag.

  3. Als je nu tussendoor ook af en toe nog even naar huis was gegaan om te eten en drinken, had je nog veel meer km’s gehad ;) Jij gaat die 10K met 2 vingers in je neus afraffelen..

Reacties zijn gesloten.